Snart hemfärd.

Skönt det. Varit skönt att komma hemifrån några dagar. Men nu längtar man hem som en tok. :-)
Hem till mina kattbebisar!!

Pappsen och jag har testat bröllopsfrisyr också, plus så har vi allihopa städat upp lite på gården.
Har hittat n finfin kärra som jag ska ha fram har jag bestämt mig!! :-)

Fick ny säng till vårat rum här i helgen också. En jättefin, skillnad att slippa ligga och trängas i en liten säng kan jag lova...!!

Vi har även fyllt ett HELT släp med kåpa, med mina möbler som fortfarande stog kvar hemma hos pappsen, plus ltie grejer som LilleBrorsan ska ha för han ska ju flytta till oss om ca en månad.. :-D  


Petra med flera, leka någon dag??!! :-)


Ne, nu ska jag och Brorsan dricka lite te och leka vuxna. ;-D

Kommentarer
Postat av: Petra

ja gärna : )

2008-07-14 @ 08:08:56
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0