Snart sovningstime. :-)

Har inget kul att skriva.. Hmmm.

Åkte som sagt till jobbet, men orkade knappt stå upp så åkte hem och la mig.
Försöker piggna i, men känner att det inte riktigt går..
Så frustrerande att inte veta om det är allergi eller förkylning, för varken allergimedicinen eller alvedon eller ipren funkar speciellt bra.

Blir att sova imorn, plus göra rent råttburen för den är det kanske en som ska köpa av mig i helgen. Vore skönt att få bort den stora kolossen!!

Jag skulle förresten göra Thomas glad idag. Fick för mig att slipa ner spacklet på den nya väggen.
MEN maskinen var BETYDLIGT starkare än jag räknat med, så VIPPS var där ett ganska stort jack i den.... hmmmm. TYPISKT!!

Börjar bli lite nervös inför bröllopet nu. Men det ska bli riktigt kul. Har förövrigt utökat tärnan så det blir två.
Försöker få tag i Micke och kolla om han vill vara Thomas andra bestman...

Jag ska bli GudMor i september, :-D  Uscha, önskar att Ni bodde närmre oss. Jenni, Micke och Hampus. :-D <3


Önskar att alla tjejern här uppe kunde vara hemma på en och samma gång så man kunde träffas ordentligt en gång. :-D VIll ju att ni ockå ska få träffa Jenni.
Blir iaf en del härifrån på bröllopet. Så en del får se min galna släkt. ;-)

Ne, ska nog krypa ner i sängen strax!!


Kommentarer
Postat av: Fia

Kommer bli skoj:)

2008-07-23 @ 23:52:04
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: Julia

När är bröllopet? Kram!

2008-07-24 @ 04:18:52
URL: http://barajulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0