Uscha..

Denna allergi håller på att ta knäcken på mig. :'(

Helt plötsligt verkar jag ha blivit allergisk mot mycket saker. Det började med att dom slog gräset på åkrarna kring oss. Och att jag har kattungar inomhus som måste skötas om. 

Men allergimedicinen har en STOR baksida. Att man blir så fruktansvärt trött. :'(
Jag skulle kunna sova dygnet runt känns det som.
Men om jag inte tar medicinen får jag knappt luft.

:-S  Inte roligt alls det här!!!

Ne, ska dona lite i Rebeccas rum nu. Sen borde man kanske fixa sig någon frukost.

Kommentarer
Postat av: Julia

Stackare, det där låter jättejobbigt... hoppas det blir bättre!

2008-08-01 @ 00:29:32
URL: http://barajulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0