Äntligen... :-)

Efter SÅÅÅÅ mycket krångel och ansökningar ska dom hålla en utbildning i Sveg, efter MYCKET om och men....
Har ju sökt till stan, men vem orkar pendla 40 mil flera ggr i veckan med bil eller buss?!
Och ingen lust har jag att bo borta heller.. :-S

Men nu får vi se då, om de håller vad de nu lovat oss.... Om man inte pluggat något inom vård eller liknande innan skulle det enligt lärarn ta ca 3 terminer.. Alltså en rättså fattig tid som väntar oss här framöver.. :-S
Hoppas nu bara att det blir eftersom jag sagt ifrån min ansökan upp till stan...

Idag ska jag nog iväg och träffa Sandra en sväng.. :-)
Huvet dunkar som en bomb, lite smått grinig av att sova så dåligt i den här extrema värmen.. Får se om vi spräcker 30 strecket idag igen.. Igår var det som mest: + 31,5 här......

TjoHej!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0