HohoJaja. ;-)

vilken dag.. hehe.. lyssnat på tjatter mest hela dagen. ;-)
precis ätit mat som min älskLING lagade. gottis.
trött som vanligt. blir tidigt ikväll och upp tidigt imorn..

önskar att det kom lite sol och värme nu så mina tomatplantor satte fart och växte lite snart.... hmm...

ne, ska vara lite social nu, sovdags snart. imornkväll blir det nog en romantisk tur iväg med husvagnen, lyckades ju byta bort min 11:timmars arbetsdag på söndag. JIHUUUUUU :-)

gubben och jag tog en sväng till affärn när jag slutat jobba idag, men ALLA jordgubbar var slut. :'(  FAN!!!!  imorn ska jag köpa på mig flera liter istället och svulla i..  blir nog vatten och knäckebröd för till veckan ska smink, naglar och frisyr provas ut till bröllopet. ;-)

TjoHej!!

Kommentarer
Postat av: Fisen

Ja, den va väldans god!!

Men jag drack inte så mkt hos Lollo o dem. Fick migrän och åkte hem. Hann med EN cider på hela vistelsen där ute.

Spydde som ett as när vi kom hem.

Ska ut idag ist o grilla som inte blev av igår.



Mysigt med husvagnstripp:)



Kramkram

2008-06-21 @ 14:08:12
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0