Jobb jobb och åter jobb.

Inget kul att åka bil längre. Uscha!!!
Fick ÄNNU FLER räkningar idag.
Jag ringde till Glocalnet för ca TVÅ MÅNADER SEDAN!!! och fixade så att vi endast skulle ha vanligt abonnemang, inga tillvalför att ringa billigare och så.. 

Tror ni inte att jag fick räkning idag på BÅDE abonnemang OCH ringa billigare.... GAHHHH!!! så jag ringde upp dom idag och bad dom ta bort det eftersom det är så länge sen jag sa till om det, och bad dom skicka en ny räkning.

VAD tror ni att jag fick till svar??!!

-Tyvärr kan jag inte skicka någon ny räkning, men jag kan skicka dig en ringpott på 50:-

EEEEE jag vill INTE HA NÅGON RINGPOTT!!!!!  

VARFÖR ska det vara SÅ SVÅRT att få företag OCH försäljare att lyssna på en.. blir så arg!!!  d

Drmed var min dag i botten.
Inte blir det bättre av att inte ha Thomas hemma heller.. Fasen vad tråkigt där är. Dagarna segar sig fram.
Jag tycker faktiskt att han ska komma hem nu......!!!!!!!!!!

Har matat hundarna idag, varit till simskolan med Thomas döttrar, åkt hem och ätit och ska iväg och jobba... Är ca 110 st som anmält sig till bröllopet. Är många som inte svarat så dom kommer nog inte. De som kommer är: MASSA kompisar, hela pappas släkt, nästan hela Thomas släkt och en ur mammas släkt. Mhm...Sandra... du har ju inte svarat kom jag på nu.. Hoppas du kommer.. :-D Budgivning på stugan har börjat. Hoppas vi får den. Jag vill VERKLIGEN ha den!! Mhm.. lite trött. borde vilat lite innan jobbet kallar. Ska nog läsa min tidning.. :-D

Kommentarer
Postat av: Fia

Menar du den på mig där?:)

2008-06-25 @ 15:00:09
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0