Lite fler bilder till min gubbe som nog har lite hemlängtan ;-)

Resterna av husses ögonstens konstverk!!!!





Husses ögonsten i full färd med att göra mitt kök sak-löst!!!!!



Ginsa skäms lite och Furia försöker ta sig in i kameran!!!




Kolla gubben, jag har inte hunnit stöka ner SÅÅÅÅ mycket.. ;-)



Här förresten.. Thomas, ser du att taket nästan rasar in?? Det är i stugan...!! Direkt in till höger innanför den där dörren 'r det en öppen kamin. Det kan väl vi också ha va??!!


Ne, ska städa lite. Dina döttrar kommer snart hit. Sen kommer Petra, Ida och Emma hit!!  :-)


Puss Hjärtat, jag har skickat iväg det där pappret nu... ;-)

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad har hunden gjort???:D Bitit sönder vispen ??

2008-06-24 @ 20:46:35
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0