Lördag.!!

Sovit bort halva dagen idag. Igår var en låååååååång dag i Mora..
Införskaffade dator och skrivare. Hittade tyvärr ingen cykel.. :-S
Köpte också hundmat i mängder=DYRT!!!! Tur att dom nästan betalar sig själva....
Plus ett litet pyttetält till bröllopet. Skönt att ha det gjort.

Idag är det loppis här i Herrö, får se om vi kan hitta något, om inte annat så hittar vi säkert något åt tjejerna. :-)

Skulle ha köpt lite mer grejer till bröllopet igår, men orkade inte gå bland allt folk, ska kolla om jag hittar det på nätet istället.. :-)

Ne, om man ska städa lite, blir ju att jobba sen.. Natt härligt.. :-S 

Hoppas tjejerna får kul i stan ikväll iaf..

Ne, ska fixa lite här hemma nu, och vara lite halvnöjd över mina nya fynd. ;-)

Blir nog lite bilder senare


Kommentarer
Postat av: Natalie

sv: jag kan typ inte äta nåt för då får jag ont i magen :( är typ allergisk mot allt.



Va kul :) du behöver göra reklam i din blogg samt lägga in bilden om du vill

2008-06-14 @ 13:44:34
URL: http://natalies.se
Postat av: Fisen

Skönt med ny dator?? ;)



Men sov ni bort havla dagen??? Det gör vi VARJE lediga dag...ja jag är ju nästan alltid "ledig", men sover så mkt jag kan....



Ha det bra!'pusspuss

2008-06-14 @ 14:19:10
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0