På jobbet...



Heheh.. trött och osminkad.

Gjort lite vettigt nu när jag endå hade denna med mig. Bytt fonder tex. :-D   Fasen vad skum man känner sig av att vara uppe nul.. Börjar bli lite väl hungrig nu också.. Men kan inte äta redan ju.. :-S

Suttit och pratat lite viktiga världsproblem med Paula och Madde.. Heheh.. Skoj..
Läst lite tidning, kollar på något på tv som jag inte vet vad det är för något, och inte är jag speciellt intresserad heller  :-P

Fick veta att Larschan helt plötsligt har flyttat hem igen.. Det var som tusan..

Nu stor det 98 st på kommer på bröllopet listan. :-D Huuuuuga.. :-P

Längtar hem till min Prins där hemma nu.. Hade helst krupit ner i sängen och trynat bredvid honom istället.. :-D

Ska värma min mat nu, potatis och kalkon som min Prins lagat åt mig. :-)

Någon som är inne?! Skriv gärna en rad så jag håller mig vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0