Söndagkväll

Sitter vid datorn.. Fattar fortfarande knappt något av min nya dator..

Synd jag skulle sova förut idag för gubben och tjejerna och tommy såg en björnhona med två ungar ikväll.....

Uscha, vad jag börjar bli nervös inför bröllopet.... HUUUUUUGA.....

SÅÅÅ trött på själviska och egocentriska människor nu. Trodde jag skulle slippa allt detta tjat när jag flyttade hit.
Hur kan någon tro att sår som gjordes i den mest känsliga tiden för mig, dvs högstadiet,  kan läka bara för man tycker det?! Man KAN INTE be sina barn dra åt helvete, tala om hur otroligt DÅLIGA dom är, och sen tro man blir förlåten...

Kommentarer
Postat av: Fia

Nej, den erfarenheten har jag....fy för såna...

Min pappa menar jag.

2008-06-15 @ 22:15:16
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0