Till Fian:

Precis, man tror det är någon "fyllegrej" eller engångsgrej, men när man får höra sådana saker månad efter månad hur oerhört olängtad man var som barn, hur mycket man är avskydd av sin ena förälder mm..  då inser man att det inte var någon engångsgrej.

Men tur att vi båda klarat oss så bra som vi har gjort, skönt att prata med dig för du har ju haft det lika du. Oavsett hur mycket folk tycker att man borde "gå vidare" så är det inget man bara gör. Enda sättet är att bryta kontakten helt med den som gjort en så illa. Men du har lyckats bättre än mig på den fronten. MEN jag är på god väg att ta mig ur det sjuka mönstret, bara ett nytt nummer kvar som pappa säger. :-P


Bitter? Jag?! Näeeee, inte alls. :-P    Iaf inte längre sen folk fått mig på bättre humör :-D


Kommentarer
Postat av: ina

man får va bitter ibland, bättre att få ur sig sin ilska vid behov, så man kan va glad tiden däremellan!! :)

2008-06-19 @ 16:55:05
Postat av: Fisen

Precis det är så sant så....

Jag har inga som helst tankar på att söka upp min pappa, även om folk tycker kanske att det kan vara ett sätt att vi får kontakt igen. Men man känner såhär att det är faktiskt han som sagt upp kontakten med alla sina 3 barn, då är det han som får stå sitt kast....

Jag förstår mig inte på föräldrar som inte fattar bättre än att lämna sina barn....



Ja det är skönt att kunna prata med nån som är i samma sits.



Hoppas det löser sig för dig. O du vet att jag finns att prata med. Även om jag inte vet så jättemkt om just eran relation. Men du har ju iaf sin gulliga pappa:)

2008-06-19 @ 20:15:46
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0