Till Min Prins Thomas. :-)

Här står jag uppe på altanen och tar kort mot vattnet. Vägen kommer från vänster.
Hitom bilen är det som en liten sten"mur".







Här står jag framför stugan. Här ser du vägen.




Huset igen!! Samt tomten. Skogstomt det mesta!! = Inte så mkt jobb. ;-)




Här Hjärtat, har Du tomten!!! :-)   Titta, jag som tjatat så om en flaggstång, det FINNS!!! :-)





Titta vad fint solen skiner ner mellan träden, :-D




Nu står jag inte långt ifrån vattnet.!!





Så, vad tror du om detta Baby?? Är det ett Smultronställe tro?


Kommentarer
Postat av: Fia

Såg riktigt mysigt ut:)

Vad är utgångsbudet på det då??

2008-06-24 @ 19:38:39
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: gubben

puss puss.stugan lr tomten såg ut att ha ett fint läge. älskar dig.

2008-06-24 @ 21:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0