Tisdag eftermiddag..!!

Fixat lite ute i trädgården idag. Tog lite efterbilder, glömde dock förebilderna så ni kan se skillnaden, men kan tala om att rabatten var ÖVERFULL av växter och ogräs. Tröttnade på att inte ens se att det stog ett hus bakom, så tog helt enkelt bort i princip allt. Lämnade 2-3 st växter. Räcker gott och väl. :-)




BigSis börjar lite rund om magen hon ;-)      

FInns mer att skriva idag då?  Hmmmm...

Varit med Thomas döttrar på simskola idag, sen hem, sen fortsätta i trädgården, sen inget speciellt alls..
Ska fixa lite matlådor till Gubben min så han har mat när han är i Norge.

Jag börjar plugga i augusti (om jag inte redan skrivit det) :-P
I juli har vi några dagar ledigt då vi skulle åkt ner till Sörmland, har dock blivit ändrade planer så vi åker till Leksand en sväng istället. Om vi hittar någon djurvakt dvs.

Ne, ska lägga in lite bilder nu, sen börja med middagen

















Hundarna i nya hundgården.


Kommentarer
Postat av: Fia

Va mysigt att hålla på i trädgården....:)

Duktig du e:)

Syrran din stor om magen;) Kul:)



Hur är det med Mysan då??



Söta vovsingar:)

2008-06-17 @ 16:30:10
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: Bella

svar på kommentar:

haha jo jag är ju det :P

2008-06-17 @ 17:50:22
URL: http://bellysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0