Ujujuj.....

Blev sent inatt.. :-S
Trött som tusan idag.
Druckit min shot av den vidriga juicen Noni... BLÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!
Snart är det midsommar också. Är det bara jag som inte firar sånt?! Valborg, midsommar, allt sånt...
HUR tråkigt som helst att känna sig tvungen att fira något. Jag myser hellre hemma, fixar med djuren och är med gubben min.!! :-)           Är väl inget att fira att tiden bara rinner iväg. ;-)

Ne, ska till simskolan med småtjejerna idag, sen köpa glitter om det finns i Sveg. Någon som vet??!!

Just ja, bron till Herrö är avstängd, kanske jag redan har skrivit?! Så nu måste vi åka världens omväg genom skogen på en liten grusväg som är på tok för smal tycker jag..

Ne, lite frukost vore kanske på sin plats nu..


TjoHej!!

Kommentarer
Postat av: Petra

klart du måste fira midsommar, det är ju en mysig grej.. äta & plocka blommor : )

2008-06-18 @ 11:06:49
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0