Vaken. :-)

Gick upp för ca en timme sen. Vaknade av att Rebecca stog ute i hallen och grinade och skrek "Vaaaaaaaar äääääääääär niiiiiiiiiiiii"?????

Gisela hade visst kommit in till mig inatt och Rebecca såg oss inte i min och gubbens stoooooora säng. :-P
Hon trodde vi hade åkt på simskolan utan henne....

Väntar livrädd på vad banken ska säga och vad mäklarn ska säga. Tänk om vi inte får lån. Eller ÄNNU värre.. TÄNK om vi får lån, men att de andra bjuder ÖVER oss.. :-S  Det vore det värsta!!

Jag vill verkligen ha det där stället.. Tänk er själva, en tomt som stugan ligger 16 meter ifrån sjön... Hur perfekt läge är inte det???? 

Ne, nog tjatat om det. Idag ska ungarna på simskola, sen kommer deras farfar och hämtar dom där. Då ska jag svischa hem och äta. Sen och jobba... 

Lite segt nu bara när dom har stängt bron. Vägen över skogen är ca 1,5 mil längre. Helt plötsligt ska jag åka 3 mil till Sveg, 3 mil hem igen. Sen ca 4-5 mil till Härdal och jobba några timmar, sen lika långt hem igen. VÄRDELÖST!!!
Blir nästan 20 mil bara idag.... Likadant varje dag eftersom att tjejerna har simskola i Sveg och jag jobbar i Härdal..

Ne, ska äta lite frukost nu och vänta på att banken hör av sig!!

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

haha vet inte har typ mer dålig fantasi än dig :Pskriv bara om något sen lägg in en youtube film då e alla problem lösta :D

2008-06-25 @ 08:18:36
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0