Veckan som gått..

Så här fint var det i Pappas trädgård.!!




Denna lilla kille hälsade vi på. :-)     *MYYYYYS*





Vi tog en liten tripp utomlands också.




Detta var nog på väg hem igen, från utlandet. :-)




Denna ståtliga påfågelstupp raggade på hönorna. ;-)





Införskaffade lite saker också. :-)





Idag har vi ställt ut två av våra vovvar. Såg i papprerna att den ena helt plötsligt bara är min hund... Hmmm..
Hur som helst, min hund fick en 1:a, kom 2:a i hela sin grupp, och fick en HP-rosett.. YEEEAAYYYY!!! ;-)  Hur kul som helst!!

Våran andra hund som vi ställde fick två 1:or. :-)  
Gissa om de hade en stolt både husse och matte idag?! :-P     Hoppas nu bara att de funkar bra i skogen också..

Min kissekatt är nog VERKLIGEN gravid!!!!  annars har hon ätit något väldigt konstigt som gjort att hela hon svällt upp.

Varit varmt här idag.. var 28 plus i skuggan klocka 16.30... :-S  *pust*

Känns förövrigt som att min ena höft fått sig en rejäl smäll, kan knappt gå idag. Gör SKITONT och haltar massor. :'(

Ne, ska tryna lite nu.. blir så trött av detta värmeslag,  lite synd bara, för nu blir väl resten av sommaren svinkall istället..
:-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0