Youghurt..

Ska försöka mig på att äta lite youghurt till frukost, men det är lika äckligt som alltid.. :-S
Dåliga vanor och rutiner på morgonen... Har nog inga alls vill jag tro..

Inatt har det regnat här hemma.
Snart ska jag ringa till mäklarn och kolla om vi fick stället, eller ej.

Har försökt att både ringa och mejla till de vi hade bredbandet ifrån förut, men får inte tag på dom.
Dom fortsätter att skicka ut räkning, fast det är LÄNGE sen jag sa upp det!!

Ikväll blir det kanske Picknick med Petra.. Får se.. Känner mig fortfarande halvens illamående efter pizzan igår..

älskLING, jag har fixat gräsklippar-hjälp och städ-hjälp.. ;-) Det Du!!!

Allt känns mycket enklare idag för jag fick se min Gubbe igår. :-) Datorer är allt bra att ha ibland. ;-)

Ne, dags att dra sig iväg till jobbet nu då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0