Helgen är slut.

Myst i mängder med min blivande Man i helgen. :-)
hade dom absolut roligaste personerna här igår.. min älskLING känner väldigt roligt folk..
dom ska bli bjudna på vårat bröllop har vi bestämt.

justerat om lite i min del av bjudningslistan nu också.. efter lite diskussioner så har jag kommit fram till att vissa ska tas bort och vissa ska läggas till.. så min lista är nog komplett nu!!

undrar hur långt gubben min har kommit med sin lista..
börjar bli lite nervös endå.. trodde inte jag skulle bli det, men nu är det inte SÅ lång tid kvar längre.
och jag inser att jag har som sagt inte börjat planera något alls knappt, vilket kanske inte är så jättebra..

men det viktigaste är klart.
Präst och plats är klart, likaså tid och fotograf.
Sminkös är förhoppningsvis klart, klänning sisådär..
Musik är också det bokat och klart.
Ring... ojojoj,, det finns FÖR många att välja mellan.


ska titta lite nu. hade tänkt bestämma mig nu i påskhelgen, MEN det gick i stöpet.


jaha.. haft en trevlig dag. jobbat lite, badat lite, fått god mat som min älskLING lagat, tvättat, städat, myst, pussats i mängder och letat musik till bröllopet.

Grattis Karin till bebis. :-D <3



ne, nu ska jag leta ring, kanske lägger in lite bilder här som ni kan få tycka till om.

ha en bra kväll.

//Lotta

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack :)

När får man veta mer om planerna då?? Vart och när och så??

2008-03-24 @ 20:55:28
URL: http://singbear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0