kvällning.

trött och fryser. sovit så jäkla dåligt flera nätter nu.. snöar HELA tiden.
börjat tagit tag lite med min vikt igen. :-P
går upp och ner hela tiden som en jäkla jojjo... jaja.. måste gå neråt nu så jag kommer i en fin brudklänning till sommarn... hmmm... men HUR ska jag lyckas med det??!! tycker det e ALLDELENS för trist att träna.. och e FÖR lat för att göra det iaf..


någon som e villig att dra med mig på träning??!!

ne, ska gosa ner mig i sängen nu och sova tror jag. kanske läsa lite, och drömma om något spännande.. med andra ord.. ÄNNU en vaken natt. :'(


om inte så många timmar kommer Lillbrorsan hit. ska bli skoj. kul med lite besök hemifrån, det e man ju inte direkt bortskämd med.

insett en sak.. jag längtar inte hem. inte alls på samma sätt längre. nu vill jag knappt åka hem när gubben tycker det e dags att ta en tur dit.. hmmm.. jaja., jag trivs iaf..

ska FÖRSÖKA att inte vara så hemmakär bara.. vet jag e jättetrist i vissas ögon för att jag bara vill vara hemma.. men det kommer. :-P snart så.. när jag inte behöver spara pengar till bröllopet längre. *host*


en STOR kram till:

Petra, Helene, Helene, Paulina, Jenni och Madde. :-)


just ja, Larschan e hemma.. :-)  ÄNTLIGEN!! :-D  hoppas att vi kan pussla ihop så att du får träffa min gubbe, och jag din tjej. :-D Vore väldigt kul.

en fikakväll kanske?! kanske fredag??!! vi rings ju om inte annat. :-D

Kommentarer
Postat av: Jenni

Håller med dig, träna är tråkigt och jobbigt :) En stor kram tillbaka till dig!

2008-03-19 @ 22:09:04
URL: http://Jenni85.blogg.se
Postat av: Karin

Hur går det med bröllopsplanerna??
Kram

2008-03-20 @ 11:04:16
URL: http://singbear.blogg.se
Postat av: Petra

jag försökte ju få med dig på gympa för nån dag sen, men då ville du inte :P haha, ja men hemmakär får man vara : )

2008-03-20 @ 13:29:24
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0