Det snöar ännu en gång!!

Mhm...  Baby drog upp mig ur värmen som var under täcket och pekade ut genom fönstret. Tror ni inte på faaan att det snöar ÄNNU EN GÅNG!!??!!?? Endå bor vi i mitten av Sverige och det snöar i Maj....

Här får ni en bild på eländet:




Och så här såg det ut för några dagar sen:



Då var det varmt, (30 grader mot väggen), soligt och jätteskönt..



Igår fick Thomas bestämma dagen, eller rättare sagt kvällen. Så det blev film, popcorn och så fick jag ett chokladhjärta av min lilla älskLING. :-) Hur mysigt som helst.

Ett JÄTTE tack till svärfar som hjälper oss med att snickra!!  Hundhuset blir HUUUUUUUR bra som helst!! :-)
Finns det något mer att tillägga?! Hmm.. nej jag tror inte det, ska testa ut bröllopskläder till Thomas snart.
Och åka till bageriet för att välja ut brudpar och blommor till tårtan.

Nu har vi bestämt oss vart bröllopsresan ska gå. :-)      Men det är hemligt. :-P

Just ja, massor har frågat vad vi önskar oss i bröllopspresent.. Och det enda vi kan komma på som vi inte riktigt har är just bidrag till bröllopsresan. Så nu vet ni. :-)

 Men så här ser det iaf ut dit vi ska. :-)  <3

Har varit lite dåligt på att uppdatera, men helgen bestog i mesta del av att bygga på hundhuset, sola, slappa och äta god mat. :-)

Vi kommer troligtvis att åka häst och vagn till bröllopet. :-D Får se om vi får till det, men sådana är planerna just nu iaf. :-)

Svar till Larschan: Självklart är det en bra investering, MEN det ÄR väldigt mycket pengar när man inte har jobb och inget fett bankkonto att bara plocka ut dom ifrån.!!!.

Ne, ska drömma mig bort till bröllopet lite nu, på fredag gifter sig en kompis, dock hemligt bröllop, fast jag vet ju om det. :-D Hihi.. Grattis Vännen.


Lotta <3 Thomas. Snart är vi en och samma juridiska person. ;-)

Kommentarer
Postat av: Fia

Ser ju härligt ut:)

Är det kanske Thailand???:)

Jobbigt med snön hörru:(



O på den mer somriga bilden såg jag Mysan:) Tror jag:P



Ha det så bra!

Kram

2008-05-14 @ 10:47:14
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0