Glömde ju säga..

:-)
Gubbens ring är också planerad nu.. men åååååå vad svårt det här börjar bli. Börjar känna mig lite SMÅstressad...
Huuuuuuga...

Gisela har bestämt att hon ska kasta blommor, Rebecca hade talat om för dagis att hon hade fått ny klänning och att Pappa och Lotta skulle gifta sig i förra helgen. :-)  Så söta..  Fast datumet stämde inte och klänningen är inte inhandlad ännu..
Båda tjatar dom om syskon, som förövrigt Gisela och Rebecca redan har bestämt vad dom ska heta.. :-P

Man har så många bra lösningar när man är barn, GIsela har predikat för mig nu det sista året att hon vill ha syskon och att hon ska ta hand om bebisen så att Thomas och Jag får vila. :-D  Tänk om man bara kunde trycka på en knapp så hade man en bebis i famnen.. ;-)


Har varit en jäkligt bra vecka faktiskt. Kommit rätt långt med hundhuset, bokat tid för bröllopsprat, lagat mat, städat lite.

Imorn kommer ungarna så då blir det full rulle hela helgen. :-)

Ne, ska printa ner en ansökan till en skola nu, plus känna fjärilarna i magen som är igång för fulla muggar nu när Vi börjar närma oss bröllopet.

Men jag får ju världens bästa Man. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0