Gott med hemgjort. :-)

Har precis kokat en kräm som blev väldans god. :-)  *mumma*

Inte gjort mkt vettigt idag annars.

Eller jo, lite kanske.. Var ut och gick i ca 2 timmar. Så himla skönt.
Åt lite lunch med min Gubbe. Köpte present som Gisela skulle ge till Albert.
Hämtade Rebecca på dagis, köpte glass som vi smällde i oss fort som tusan. :-)

Åkte hem och la mig ute på gräsmattan och SOLADE. ÅÅÅÅÅÅÅ vad sköööööönt det var. :-D  ÄNTLIGEN är den där jäkla snön BORTA!!!! :-)  TJOHOOOOOOOOOOOOOO vad glad jag är att slippa den för några månader nu!!!! :-)

Min blivande svärmor var här nyss och hämtade några påsar också.

Ne, ska dra gubben min med mig i säng nu och mysa lite.

Tänker På Dig Min BigSis Malin. <3


förresten Petra, tack för en VälBehövlig kväll. Finns det underbarare människa?? Önskar jag kunde ha flera brudtärnor. *Smider planer för hur jag ska få till det* :-)

Kommentarer
Postat av: Petra

vad himla glad jag blir! tack.. du är en jätte go tjej! önskar att det fanns fler sådana : ) pusskram

2008-05-08 @ 22:02:34
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se
Postat av: Paulina

Ja, äntligen sol och värme =) Ska ju bli finväder i helgen va?

2008-05-09 @ 09:18:33
URL: http://paulinaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0