Badrum.

Hur kul är det att inse att ens badrum kommer att kosta en omkring 50 000:- ?!?!?!?!? INTE KUL ALLS!!!
Inte nu. det är ju snart jul. Det blir en väldigt tråkigt och svindyr julklapp åt mig och Thomas det här..
Uscha. :-S

Hittade fint handfat och en spegel med belysning att ha över. Bara det kostar 9000:- DYYYYYYRT!!!!!!!! Och en ny toastol kostar MINST 3000:- plus OM vi ska ha ett bubbelbadkar så kostar det omkrin 10000-17000:- dom vi kollat på.
Sen tillkommer våtrumsmattorna plus jobb för det. Plus en jäkla massa småsaker. :'(

Hmpf!!

Någon som ska med mig en sväng på sisådär 60:mil imorn?? :-)

Kommentarer
Postat av: ina

varför utökar ni inte huslånet då så slipper ni pynta allt kontant före jul? hehe, vill man ha bubbelbadkar får man skylla sig själv att det blir dyrare ;) :P

2008-11-11 @ 15:08:35
Postat av: Karin

Va?? Våran toastol kostade typ 1600.. ;) Bubbelbadkaret typ 8000 och handfatet med skåp, spegel, ljusramp o en hylla typ 3500 :)





Ni får sänka "kraven" lite ;)

Kram

2008-11-11 @ 17:55:12
URL: http://singbear.blogg.se/
Postat av: Jenni

När ni ändå lägger ner så mycket pengar, varför inte kakla istället för mattor, det blir ju mycket snyggare!?

Mysigt med bubbelbadkar, det vill jag också ha :)Jag vill ha bastu också! Mycket man vill ha.. hehe!

Puss

2008-11-11 @ 18:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0