Fredags morgon.

Det är kyligt ute idag. Pendlar mellan 5 och 7 minus. :-S  *Brrrrrrr*
Igår jobbade jag natt, så gick av igår morse. Brukar inte kunna sova på dagen när jag jobbat natt. Men ja gjorde ett försök. OCH LYCKADES!!!! :-)
 

Hade riktigt kul när jag jobbade. Jobbade med Elin, inte gjort det sen i somras. Trevlig brutta det där. ;-)
Jobbade på ett ställe jag inte varit på förut, kul, då kanske man kan få lite tider där av poolen *Hoppas*

Idag händer det nog inte så mycket. Ska försöka rensa upp här hemma. Vet inte riktigt vart alla saker ska få plats bara.
Måste in till StorSveg en sväng också. Vill ha lite mys hemma ikväll, men inte riktigt bestämt vad vi ska ha.

Måste skicka in bröllopskort till framkallning så jag kan sätta i dom fina fotobäckerna Vi fick i bröllopspresent. :-)

Ska kanske ta en fika med Lollo idag också??!! Har du tid tro?? :-)
Just ja, nu är våran vovva hemma igen, parad och allt. Hoppas på valpisar!!!


Ne, ska skriva ihop en jobbansökan nu, sen måste jag börja plocka och städa.

TjoHej


BIld på några av våra odjur. ;-)


Kommentarer
Postat av: ina

rätt söta odjur dock :)

2008-11-21 @ 22:39:02
Postat av: Fia

Har en sak till dig på min blogg;)

2008-11-21 @ 23:45:52
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilka lurviga små fina djur!!

2008-11-22 @ 20:36:43
URL: http://joly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0