Helmysig dag. :-)

Vart på skridskoskola med ungarna, sen fikade vi med en kompis till dom och mamman till barnet. Helt underbar människa det där. :-) Sen hem till dom och fortsatte prata av oss massa strunt. :-D

Nu är man rätt matt efter en fartfull dag. Ska väl ta tag i tvätten, dumt att man alltid väntar tills man måste köra tvättmaskinen hela dagen. :-P

Ikväll blir det mys med Thomas. :-D Vi har förresten varit tillsammans över 2 år nu. :-D Så KÄR!! :-)
Jag kollade på kryssningar som julklapp åt oss själva men Thomas hade större planer. :-) MYS!!!!

Ne, ska leta fram whiskeyn för jag tror allt att vi blev STOLTA ägare åt en DUBBELCHAMPION idag!!!! :-)
Får se om vi räknat rätt.. HAHAHA!!! ÄNTLIGEN säger jag bara i sånt fall. Jag tror det!!!!




Mattes snygging!!!


Kommentarer
Postat av: Paula

åh vad kul! :P blir de en utomlands resa då eller?? :D

2008-11-23 @ 16:38:12
URL: http://pumaz.blogg.se/
Postat av: Annica

Men GRATTIS (om ni räknat rätt)

Fasen va kul =D

2008-11-23 @ 17:55:03
Postat av: Paulina

Grattis vännen! Jag har inte en aning, beror på hur bra det går med mitt projektarbete (som jag ligger aplångt efter med) om det inte går bra (som jag inte väntar mig) så är jag inte hemma förän 19 december..

2008-11-23 @ 21:22:23
URL: http://paulinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0