Hemkommen.

Aa.. nu ska jag bara slappa. Min mobil är konstig. Verkar inte få fram sms som folk säger att dom har skickat till mig. Hmmm..

Ringde en idag och erbjöd mig jobb i tre veckor över jul, är ca 7-8 mil till det stället. Känns väldigt dumt att låsa upp sig om jag skulle få jobba i vården då. Närmre, och ca 10:- mer i lön per timme.
Och resan är inte ens hälften så lång. Ska nog ringa poolen imorn och kolla om dom inte har massa tider över jul så slipper jag ens fundera.
Vad är det för jäkla ställe som tar in en att jobba tre veckor över jul??? Om jag ska tacka ja till det så vill jag ju ha tider över hela säsongen såklart!!!


Hmm.. Händer idag då? Sandra och Petra kommer nog hit och äter räkor, vin och kex. Mysigt att umgås lite med dom. SÅ jäkla LÄNGE sen jag såg dom (inte Sandra då, men Petra har jag inte umgåtts med på flera månader ordentligt!!!!!)

Ne, om man ska koka sig lite mat och slå en pling till min älskLING. :-)  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0