Home!!

Gick inget bra alls idag. Så nu är vi hemma igen. Rätt skönt att vara hemma med tanke på hur natten var.
Vi sov på ett liknande vandrarhem. Klockan TVÅ INATT fick några andra som bodde där för sig att städa, dvs DAMMSUGA!!!!! i Ca 40-45 minuter!! Sen när jag väl lyckats somna om runt kl 03.15 då jävlar hade jag en motorsåg bredvid mig i sängen. Lät det som. :-S *mutter*

Så inatt ska jag njuta av våran braiga säng och SOVA. :-D
Ska stänga av telefonjäkeln så ingen kan ringa och väcka oss. Sen bara tryna. :-)

Ne, ska hoppa in under täcket nu.

Vill ha hit MiniMänniskan igen. Jag hoppas på att hon är en liten Vilda. <3


Kärleken är enorm och obegränsad till denna lilla tös. :-D
Mosters tjej, jag ska lära henne allt jävelskap jag kan. ;-)

Kommentarer
Postat av: Bigsis

Så söt..... stolt mamma

2008-11-03 @ 22:49:07
Postat av: Erika

Gud sån söt liten tjej ! Hälsa och gratta Malin så mycket från mig :)

2008-11-04 @ 08:38:35
Postat av: Fia

Riktig sötnos:) Grattis till Malin!!



Har du hittat nåt hönshus??:)

2008-11-04 @ 15:59:51
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0