Lördag.

Inget jobb denna helg heller. Jag funderade på att åka ner och gå på Mongoliska med BigSis och Pappsen, men Pappsen tyckte det var onödigt att jag skule köra 100 mil bara för lite mat.. Är skithalt idag iofs, så kanske lika bra att jag skippar det.

Vi ska på middag hos mina Svärföräldrar istället ikväll. Vi ska ju endå ner om några veckor, Thomas och jag.

Om några helger ska vi på bröllopsfest också. Har jag iofs vetat i flera månader, men det är ett hemligt bröllop, har inte sagt det till en enda. :-) Blir kul iaf. <3   Inte sagt till någon, bara pratat med dom som ska gifta sig. Så kul att jag fick veta. :-D Bara Thomas som vet om det. Hihihi MYYYYS!!!!


Idag har jag sån lyx att huset är helt tomt. Tänk vad underbart det är ibland att vara helt själv hemma. Bara njuta av musik som JAG tycker om, lägga mig och läsa om jag vill det, jag kan göra precis vad jag vill utan att det stör någon annan. :-)

Jag vill till Norge nu. Till Thomas brors tjej. Världens underbaraste människa. Gulligare tjej kunde han inte hittat. :-)

Ne, ska lägga mig under täcket och läsa lite. Wunderbart. .


 
Moster och MiniMänniskan.  <3

Kommentarer
Postat av: ina

menar du mongolian steak house i sthlm? bästa matstället nånsin ju :)

2008-11-09 @ 17:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0