Måndamorgon.

Och min äskLING har åkt. :'( Jag hatar dessa veckor när han är i det där jäkla Norge!!!!!!! :-(
Finns inget värre än söndagskvällen och måndagsmorgonen.

Uscha,,, idag ska jag jobba några timmar. Skoj. Bara extrajobb som allting annat här omkring. Men det blir nog kul. Dock väldigt länge sen jag jobbade på ett matställe, är två år sen jag slutade å Sille. :-S Två år sen jag flyttade hit upp. Shit vad tiden har gått fort. Det är alltså två år sen jag umgicks ordentligt med Fisen, Johanna, Tobbe, Natti, Jens, Sara, Ernst, Sagge, Rickard, Bea. 

Det är över två år sen vi hade våra dyk-tävlingar.

Fasen, jag känner mig sentimental idag. Saknar alla er. Saknar allt kul vi gjorde. Alla sångkvällar hos Tobbe och Natti. :-(


Huuuuga, dessa ensam-veckor hinner man tänka så mkt. Tänka på hur fort mitt liv ändrade sig när jag såg Thomas första gången. Ne, ska inte sitta här och vara sentimental...

Hoppas alla ni jag rabblat upp kan pallra er hit snart. ;-)


Ne, ska väcka ungarna nu, sen är det full rulle hela dagen.

HejHej!!




Kommentarer
Postat av: Fisen

Saknar jag med!!! Dyktävlingarna ja:D hihi.



"Take a walk on the wild side"....minns du låten??:D



2008-11-10 @ 11:38:06
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0