Myspys.

Var en sväng hos en vän efter jobbet.  En väldigt fin sådan som man kan prata med om allt. En som är i samma sits som mig. Du är stark tjejen!!! :-)

Haft lite brudar här, dock var alla tröööööööötta, kanske borde tagit det imorn, när alla är pigga. :-P
Men kul att se alla iaf, även om vi var trötta.

Tack Bine för bröllopspresenten. :-) ÅÅå,,, som jag sett fram emot den. Glad jag blev.

Idag är jag riktigt nöjd, har fått jobba. Och jag trivs så jäkla bra med det jag jobbar med. :-)
Ska kolla upp möjligheter till mitt projekt.  Conny tycker jag ska öppna eget ihop med hans tjej. Vore kanske något. :-)
Tål att tänkas på!!

Ska nog krypa ner under täcket och öppna en bok.

L <3 T


Kommentarer
Postat av: Fisen

Vad va det där du skickade om till mig på sms på 4an som jag skulle kolla upp? Jag hade precis kommit hem efter ha mött upp Lollo.Sen va det reklam när jag satte på tv? Va det nåt på Idol eller?



Hoppas ni hade trevlig på tjejkvällen:)

2008-11-15 @ 00:19:21
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0