Snöar för fullt!!

Japps, det snöar för fullt här. :-S Tycker gott att snön som redan ligger på backen hade räckt gott och väl. ;-)
Annars är allt bra, blir en ensam dag med ungarna hela helgen. Vi åker kanske till Kaarina och bakar pepparkakor, så får ungarna leka av sig när vi endå är där. :-)

Annars händer inte så mycket, skulle tagit kort till våran hemsida, det har dock inte blivit av ännu..


Ska framkalla Bröllopsfotona så jag kan sätta in dom i dom fina foto böckerna vi fick i present.
Om man ska äta lite frukost kanske.

Hörs! HejHej



Fian, om någon vet hur man får mig på TOPP-humör. :-) Kolla in: Till Lotta i hennes blogg. www.Dagarmedfia.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Fisen

Sv: Ihihihihi:) Vad gullig du är:D

2008-11-22 @ 12:40:41
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: Fia

SV; Menar du när vi satt här hemma och drack grogg eller? Jag minns inte:( Inte vad jag har för kort. Synd man inte tagit mer kort än man gjorde.

Går ju alltid att köpa nån fin tavla.:)

Har du fått tag i hennes adress och det?

Kram

2008-11-22 @ 12:43:31
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0