Tisdag.

Blev ledig idag. Rätt skönt för jag känner mig helt förkyld idag. Ska till Sveg och köpa bak-saker, sen hem och baka lussebullar. :-)   Ska nog försöka lura Lollo att hon ska baka med mig. :-D

På fredag blir det tacomiddag här, Vet inte riktigt vilka som kommer?? Vilka kommer?? Så jag vet hur mkt mat jag ska inhandla. ;-)


Tittade igenom en gammal mobil igår. Blev förvånad när jag såg vilka sms min BigSis skickat till mig. Står i alla hur mkt hon älskar mig och saknar mig. :-) Länge sen man fick ett sånt av BigSis!!!!!!!!!! Dom lyser med sin frånvaro även kallat.


Någon dag denna vecka lovade jag springa förbi Camilla också, hon är också Norge-änka denna vecka, och hon jobbar lika sällan som mig. :-D Bra med lite vettigt folk i byn ;-)
Och Paulina ville komma upp idag också. Fasen, det är sjukt jobbigt att vara arbetslös, man hinner inte med sig själv ens. ;-)


Nehe, om man ska pallra sig ur sängen, näsan är intjockad och halsen krasslig. :'(

Kommentarer
Postat av: sandra

Vad hände med promenaden och våran middag? :)



Puss

2008-11-11 @ 12:40:57
URL: http://sandrawager.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0