Bildbevis!!! Jag har suttit på en häst!!




Jag vet, jag ser inte överlycklig ut, och det var jag inte heller kan jag tala om!!
MEN nu kan jag iaf sitta på en häst utan att grina!!!
Tog det väldigt lugnt, och i min egen takt.. Dvs hästen var tvungen att gå så sakta den bara kunde, stackarn.
Imorn ska Hilde försöka få mig att trava säger hon. Vi får se hur det går.

Men Tack JÄTTEMYCKET att du lyckades få upp mig på en häst. :-)

Till Paulina, saknar dig m. Säg åt Janne att hämta dig så du kan vara med oss fredagen vecka 46. :-) JAG VILL!!!!


Mhm, ska duscha, sen ska vi äta något, ta in hästarna, hämta lilltjejen, sen åka till något centrum. Blir nog bara att titta för min del. :-)


TjoHej. Tack Sofi för häst-stödet. ;-)

Kommentarer
Postat av: Fia

Duktig du är:) Så du ska bli hästtjej nu:P

2008-10-16 @ 17:37:02
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: Julia

Å va duktigt av dig ;-)

2008-10-17 @ 01:39:49
URL: http://barajulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0