Brödbak.

Japps, det håller jag på med nu. :-) Behöver bröd, och tycker inte om det man köper i affärn.
Måste rensa badrummet på alla saker innan Pappsen kommer hit också.

Ska till frissan sen idag också, hon måste titta på mitt hår. Det blev jättegrått efter jag tvättat det.. :-S Känner mig som en gammal kärring idag. BLÄ!!!

Ska aldrig göra något liknande med håret igen. Jag ska vara blond och ha långt hår. Ska absolut inte vara mörk och ha lugg!! Punkt slut.

Ne, om jag ska ta och bädda i gästrummet åt Pappsen nu så han har rent och fräscht när han kommer hit.


Tips på gott matbröd tack. :-)

Kommentarer
Postat av: Petra

nej men luggen var ju jätte fin!

2008-10-30 @ 09:33:05
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0