Fredag.

Vilket innebär att vi snart ska åka hem och det vill jag verkligen INTE göra!!
Luften här är mer som jag är van vid, inte så där torr och dum som hemma.
Här kan man gå ut, utan att ha 3 kg fuktkräm på sig (inte för att jag använder det, men jag borde kanske).
Mitt hår har blivit så jäkla förstört och torrt sen jag flyttade till Sveg.  Men Men..

Idag ska jag se om jag vågar mig upp på Lukas igen, sen ska jag och Hilde åka till Stavanger och gå på en affär som tydligen är väldigt stor. Hittade inget igår, får se om jag gör det idag istället.

Jaha, känner mig riktigt jäkla seg idag. Och trött, första dagen som jag somnat om när Thomas gått. *zZzZzZzZ*


Ne, ska väl försöka hiva mig upp nu.

Tjo och Hej!!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Söt du e som skrev om mig när ja fyllde :D Tackar så mkt !!

Oh ja blir så glad när ja ser att du har vart nära hästar ;D o setat¨på en tillomed, de är inte illa ;D:D hehe... Pussar <3

2008-10-17 @ 08:06:59
URL: http://twinkletwirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0