Humma..

Skumt, jag känner mig så himlans glad idag. Så SKÖNT att känna sig glad och nöjd med allting.
Jag jobbar lite då och då, när det behövs, jag har stora planer på att starta eget. Vore så kul. :-D

Jag har världens finaste Man, Thomas :-D Och underbara vänner omkring mig, tänk att ni står ut, trots mitt VÄLDIGT skiftande humör.

Det enda som stör mig just nu är:

jag är bortbjuden samma dag i december. Ena saken är att vara med alla underbara tjejer i stan, det andra är att gå på julbord med hela "släkten"....

Humma...

Svårt val faktiskt. För är så många i "släkten" som jag knappt träffar, och vill verkligen träffa Elin, Linda och Fredrik. Länge sen!!! Och fått sån bra kontakt med Linda (tycker iaf jag) Så vill verkligen stärka den, eller vad man kallar det. ;-)

Men tjejerna är ju också bra och underbart roliga att umgås med... GAHHHH HJÄLP MIG!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Okej, men skönt att bara ta det lugnt med :) Antar att det inte blev Sundsvall eftersom jag träffade dig på Konsum. Och ja det går bara bra på Konsum, trivs redan jättebra faktiskt! :) Hur gick det på det där mötet du skulle på nu då?

Kramar

2008-10-12 @ 19:23:08
URL: http://linasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0