Läkarn hade rätt.

Dom varnade mig igår om att halsen kunde krångla idag efter medlet jag fick dra i mig hos doktorn igår. Och JÄKLAR vad ont i halsen jag har idag, rethosta och vanlig hosta, ALLT, hela kittet har bombarderat min hals!!

Nu ska jag till Sveg igen, kom hem från jobbet nyss, glömde några saker hemma. Ska in och hämta ungarna nu, plus kolla hur mkt en vanlig kaffebryggare kostar.  Är tydligen VÄLDIGT svårt för dom som befinner sig i mitt hus att torka upp allt förbannade spillt kaffe som ligger på HELA diskbänken! SÅ SLÖTT!!!

Men ingen idé att försöka banka in det i huvet verkar det som.

Trött och irriterad, Städade för några dagar sen och SOM VANLIGT så syns det inte nu!!


Jaja, ska till Sveg igen nu.

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Min dag har varit rolig,

men lite trött också för jag har

gått i skolan i hela 6 timmar :(

2008-10-23 @ 15:16:06
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0