Lite bilder från Norge. :-)

Denna gigantiska häst ville inte itta in i kameran. :-P
Jag vet, jag ser lite stel ut, men så är jag ju också LIVRÄDD för hästar. .-P
Imorn ska jag rida istället, idag kom vi på så är det ju ridskola och grejer och jag tänker INTE rida utomhus första gången inte!!




Hästen dregglade på min jacka. Bläk. ;-)


Hilde ville inte vara med på kort ;-)



Denna katt är mer ett djur i min storlek. hehehe. Jag tog upp den i famnen och tänkte klappa den, men den satte sig på min axel direkt istället. och satt där medans jag tog ut hästar. Kul katt. :-D



En svart katt på min axel. :-P

Kommentarer
Postat av: Jenni

Nu blir jag avis, vill också gosa med hästar! :))

2008-10-15 @ 12:41:59
URL: http://jenni85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0