Lördag!!

Bra dag idag. Gisela har haft kalas så det blev tårtbak och kolakok.
Lagat riktigt supergod middag idag. :-) Mumma.

Idag blev min Prins och Samuel klara med hundgårdarsgrindarna. Så nu blir det SKITBRA där ute. Nu fattas bara några luckor så alla kan gå in och ut. Sen ska vi bara ställa in katternas grejer i hundhuset och sätta in kattluckan där.

Sen nån gång, om några månader när jag förhoppningsvis vågar köpa på mig ett lager så jag kan starta eget så ska jag ha lager och kontor i katternas nuvarande rum. :-)  Blir skoj det.

Blir nog husvagnen upp i skogen till veckan. Skönt. Underbart. :-)

Ne, ska umgås lite nu och dricka mitt glas Asti med frysta hallon i. <3

Petra, hur gick det idag??? :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0