Luncha!!

Ska snart in till Sveg och träffa goa Emma. :-D Plus hämta jultidningar som sagt.
Jag har fortfarande inte städat. Segt, jag har ingen lust alls med att städa.
:-S

Fan vad trist att ha håret uppsatt nu. Ska träffa frissan om en timme ca, hon ska titta på håret igen, hon märker nog på mig att jag verkligen INTE vill ha håret så här. Fan, att det ska vara så dåligt för håret att tokblondera det. Skulle gjort det direkt om det inte varit för att jag har så slitet hår redan. :-S


Ne, ska byta om, sminka mig och sätta på ett leende och sen köra mot Sveg på dessa odugliga svinhala vägar. :-S




Kommentarer
Postat av: Fia

Det blev ju fint:) Jag tycker du passar i vilket som. Jag har för mig att jag har ett kort på dig nånstans när du är mörk, om jag inte minns helt fel...:) Men det är klart. trivs man inte så göör man inte!

2008-10-30 @ 12:57:20
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: Vanessa

nice! :)

2008-10-30 @ 17:09:08
URL: http://vanessass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0