Måndag morgon.

Och inget jobb. Jag blir snart TOKIG!!
Fast idag har jag iaf inte tid. :-P

Måste till vårdcentralen och ta blodprov eftersom sjukan i stan tog fel. Kul... Jag vettetusan vad dom gjorde med min arm när dom tog blodprovet, för jag är helt grönblå där nu. :-S Ett STORT fult blåmärke fick jag. Bild kommer!!


Ska också passa på att söka jobb när jag endå ska in till Stor-Sveg.
Om ett tag blir vi nog hämtade av Nicklas, vi ska testa hans bil för han har en sån som Thomas antagligen ska ha som jobb-bil. Blir skoj det, hoppas den är bra nu bara. Så vi slipper fortsätta leta en jäkla massa. ;-)


Skulle behövt klippt håret idag också, och färgat det. Vet bara inte i vilken färg.. Förslag??

Ne, ska ta och göra mig i ordning nu,

TjoHej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0