Snö!!

Vart iväg en sväng idag, sen donat hemma. Lagat mat, tittat på när det snöar. Och varit så fruktansvärt trött.
Kortisonet gör att jag sover JÄTTEdåligt på nätterna, och sen skulle jag kunna sova hela dagarna istället. DUMHETER!!

Sökt jobb idag igen. Nu har jag alltså sökt 6 lr 7 jobb, tyvärr är dom flesta säsongsjobb, men vi får se, hoppas det ger utdelning iaf. Vill ju helst jobba i Sveg, segt att köra 5-7 mil enkel resa mitt i vintern bara för att jobba...

Till helgen kommer nog Pappsen och hjälper oss att riva ut badrummet. Skönt att man kommer igång med det nu.

Ska in till Sveg imorn och välja ut matta till det tänkte jag. Får se om dom har dom färgerna jag vill ha. :-)
Blir nog som sagt mörka golv och ljusa väggar (hoppas jag).

Väntar på att ungarnas jultidningar ska komma också. Kul att plocka med det. :-D

Ne, ska hitta på något annat nu.

TjoHej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0