Söndag.

Och bara jag är vaken. Thomas jobbar iofs. Igår skjutsade jag Tony och Hilde på något kalajs.. Jag hittade t.o.m tillbaka hem till Hilde, TROTS att jag har rättså kasst lokalsinne. :-)  *stolt*

Igår hade Thomas och jag soffmys, tittade på tv vilket vi aldrig gör hemma. Rätt kul ibland faktiskt. Men inte så kul att jag tänker bli en tv-människa igen. Man gjorde ju inte annat än det när man bodde i lägenhet.  Huga vad trist.


Händer idag då? Inte mtk tror jag. Sett mig lite runt redan.
 
Nu skulle jag kunna tänka mig att stå hemma i köket och dricka en massa vatten, för vattnet här var inget vidare gott *TVI*

Nu har jag budat hem några mössor och vantar åt ungarna, plus en jättesöt adressbok åt mig själv. Så nu kan alla få skriva sina adresser i kommentarer (jag ska inte lägga ut dom i bloggen), så jag kan skriva in dom i min fina bok när jag kommer hem. Vore skönt att slippa leta upp alla på eniro hela tiden så fort man ska skicka något. :-P


Jaja, ska fundera på hur gubben och jag ska tillbringa våran ett års dag, om han inte är i Norge och jobbar då dvs...




Någon som gjort något kul kanske??

Petra, du måste skicka bilden till det vanliga numret, får inte fram den i det andra..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0