Söndagsmorgon.

Idag blir det nog en lugn dag. Känner inte för att gå ur sängen idag ens!!!!
Men vi ska försöka oss iväg och provköra en bil iaf. Trist det är när precis ALLT pajjar samtidigt. Thomas bil är ett vrak snart, min bil hackar och bara dummar sig hela tiden.

Så nu börjar vi tröttna. Jag har bara haft min bil sen i våras, men det är den absolut sämsta bilen jag haft. T.o.m min gamla skruttbil som bara står är 10000 000000 0000:gr bättre!!
Tyvärr, Skoda, ni får inga pluspoäng av mig inte!!

Men först och främst ska Thomas ha en företagsbil. Och vi ska renovera badrummet, SEN så KANSKE vi kan titta på en bil åt mig. Funderar på att försöka få min såld och ställa på min gamla skruttibangbang bil istället. :-)

Så, någon som är sugen på en Skoda som har gått ca 7000:mil? Hör av dig!!


Lotta <3 Thomas






Kommentarer
Postat av: ina

den bilden har jag inte sett innan! jättefin ju :)

2008-10-26 @ 11:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0