Tisdagkvällning.

Snart kommer jag nog att drömma på Norska. ;-)
Det låter så fint när dom pratar här. Hehehe..

Imorn ska jag KANSKE upp på en häst, eller en ponny som Hilde säger, jag kallar allt som är större än pappsens minishettis för STOR HÄST!! Ska se om jag kan ta lite bilder imorn, jag är helt KASS på att dokumentera!!
Men jag ska iaf försöka.

Idag har det varit skönt, jag vill nog inte åka hem. Tänk om man kunde tjäna pengar på att sitta vid datorn, då skulle jag alltid kunna vara precis där jag ville. Om vi inte haft djur dvs.

Tack Petra för ditt mejl. Så skönt med någon som är ärlig, utan att vara taskig, eller hur jag ska förklara.
Svarar på det imorn.

Jag tror vi tar tjejkvällen på fredagen, då hinner alla nyktra till tills på måndagen. ;-) Eller vad säger ni??

Vad har alla gjort idag? Orkar inte läsa allas bloggar ikväll. :-P

Ne, ska hjälpa Hilde med middagen nu.


PussåKram!!



Kommentarer
Postat av: Petra

JA! Då kan jag med delta!

2008-10-14 @ 20:24:59
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0