Torsdag.

Snart helg, med andra ord inte så många dagar kvar på detta underbara ställe. :-S
Jag vill ju inte åka hem ju!!!
Detta ställe passar mig PERFEKT!! ;-)

Fick mess igår ang planerad händelse i helgen. Och SOM VANLIGT så kan jag inte. :-S HUMMA..
Fast denna höst är nästan varje helg uppbokad redan. Vi ska iväg en helg igen med några av hundarna, det är 40:års fest, det är julbord antagligen flera ggr.

Jaja, blir iaf inte långtråkigt antar jag. Fast HELST av ALLT så är jag ju bara hemma och donar, bakar lite och pysslar.
Men jag ska allt snika till mig lite tid för mig själv också.

Ska lura en stund till, sen full fart. Hiildes dotter ska visst flytta till oss. Hon är nog den sötaste unge jag någonsin sett, och hon försöker lära MIG norska. :-) Hit vill jag komma igen. Snart.

Kanske hade varit något att fira jul här. Eller vad säger du älskLING?? <3´





Kommentarer
Postat av: sofi

Hur gick det med hästarna nyfiken :)

2008-10-16 @ 06:57:42
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0