Torsdag.

Snart har vi helg.  :-) Sen blir det Norge en vecka. Ska bli kul.

Är det verkligen INGEN som vet hur och vart man får tag i Simpor och Grodfötter??

Hmm.. vad ska man göra nu då??

Ska städa och plocka lite, plus fylla i ett häfte ang min idé och ge till en ekonom som jag ska träffa idag. :-D Coolt.

Sa jag förresten att jag ÄNTLIGEN ska få träffa en läkare i stan som ska kolla om det är allergi jag har, för medicinerna hjälper inte och jag har hostat och nyst konstant i hela mitt liv och nu ska dom kolla den verkliga orsaker. Känns så himla skönt att ÄNTLIGEN få en riktigt läkare att kolla på det.

Hmm.. ne, ska väl leta upp en borste, lite smink och lite rena kläder så man kan se ut som folk när man ska på möte. Känner mig nästan vuxen, inte riktigt, men lite. :-P


Kan alla underbara skriva när dom fyller år så jag kan fylla i min kalender?  Har typ koll på ingen. :-S



Kommentarer
Postat av: ina

ska du starta eget? fin bild! kram

2008-10-09 @ 13:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0