Blir myskväll ikväll.

Huset nästintill tomt och tyst ikväll. Ska bli skönt att krypa ner i badkaret, tända ljus, ha igång lite lugn musik och bara ligga och skvalpa i vattnet!! :-)  Ska använda den där flaskan jag fick när jag fyllde. Blir nog arom-doft. :-D

Mhm, hoppas kunna åka redan på torsdag. Ska kolla om jag kan omboka en tid jag skulle ha passat bara.
Då brummar jag rätt ner och hämtar en vovve. Men har inte bestämt mig för vilken bara..
Finns en svart med lite vitt den ser ut som en shitzu ungefär, sen ett syskon till den ser ut sen en cockerspaniel i miniformat. :-D  Får se vilken det blir, men hon hade även nakenhund till salu. Vore tufft med en sån. :-D
Synd bara att jag tycker det ser fruktansvärt löjligt ut när man tar på djur kläder. Men en nakenhund skulle fryyyyysa här uppe utan.

Vi får se. Ska även inhandla julklapp åt Thomas när jag är ner. Plus handla upp lite presentkort som vi fick i bröllopspresent.

Undrar bara vad min BigSis tycker om att jag tar med en vovve till henne?????

Kommentarer
Postat av: fian

Är hunden också en födelsedagspresent???:) Mys!



Härligt att bada badkar. Jag vill åsså:)



2008-09-15 @ 13:36:50
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/
Postat av: Bigsis

Bigsis har inget emot en hund men Charlies katter däremot skulle inte tycka om d....sorry!

2008-09-15 @ 21:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0