Jag avslöjar iaf. :-P

Det jag hittade, som jag letat efter i flera flera år. En hund som är någorlunda allergivänlig som jag skulle kunna ha inomhus med andra ord. Världens sötaste jättelilla hund!! Men det finns två problem:

1. jag vill inte ta mina sparpengar för att köpa en hund när vi redan har 6 st, (som iofs bor ute pga allergi)
2. den är enda borta i gbg.

någon som har råd?? pliiiis!!! har velat ha en HELT EGEN hund enda sen jag var pytteliten.
Thomas säger att vi har ju hundar, JA.. såna som HAN vill ha!! Men hur kul är det att ha hund som man endå inte kan gosa med utan att bli sjuk???

Denna hund var inte så dyr. Kostade "bara" 5000:- men känns i plånboken, för det kostar ju att hämta den också.. :-S

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad för hund är det? Kan du inte vänta lite, det dyker säkert upp en vid ett senare tillfälle! :)

2008-09-10 @ 17:26:40
URL: http://singbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0