Jag blir tokig.

Jag har försökt få igång internet i 2½ timme nu. Fattar inte vad som är problemet. Pratade med internet-företaget i veckan som var och dom hittade min uppkoppling i Sundsvall.. Hmm.. Det är ju för fasen över 20 mil dit!!! Det sa dom inte kunde stämma, det måste vara något fel på internet dosan sa dom.

Så trist när saker inte funkar som dom ska. Ska kolla med affärn imorn som sålde det till mig, kolla om dom kan hitta vad det är för fel.

Nu fick jag precis igång internet, men nu går det JÄTTESAKTA!!!  Tog 15 minuter bara att komma in på bloggen.. :-S
Segt.

Kallt här idag förresten. Ska städa idag. Ser ut som ett värre bombnedslag än vanligt.
Sitter och funderar på hur vi ska göra i jul. Jag vill ju fira jul där hemma som vanligt. Vill ju inte sitta här uppe och tråka. Får se om vi åker ner på juldagen kanske, eller om vi blir nere hela julen. Thomas vill säkert fira här uppe.

Men jag tycker inte om att bryta traditioner.

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag vet hur det är ibland men datorer alltså. Men skumt med erat internet:S



Hatar också när det segar sig:S

2008-09-14 @ 16:26:41
URL: http://dagarmedfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0